31/10/2023

De Ruwenberg in kerstsfeer is een prachtige lokatie voor dit event, waar een driegangendiner met gezellige mensen, optredens van zangeres Yvon Kanters en het JeroenBosch Koor samenkomt met fundraising voor het goede doel: Verwenzorg. Een goed doel in de eigen regio onder leiding van Joke Zwanikken dat al jaren dag-in-dag-uit in de weer is om psychiatrische patiënten, dak- en thuislozen, alleenstaanden en vele anderen een bijzondere dag te bezorgen. Is dat geen mooie kerstgedachte?

Wat mag je verwachten van deze benefiet activiteit? Ontvangst bij de Ruwenberg begint om 16.30 uur. Je wordt ontvangen in de foyer met koffie/thee, een stuk zelfgebakken lekkers en het 60 man tellende JeroenBosch Koor dat kerstmuziek zingt. Om 17.00 uur gaat de zaal open. Mooi gedekte tafels staan op je te wachten. Er wordt een driegangenmenu uitgeserveerd en Yvon Kanters treedt op. De 25-jarige Veghelse sopraan woont tegenwoordig in Eindhoven en volgt een opleiding tot klassiek zangeres. Er wordt een veiling gehouden voor het goede doel en Joke Zanikken zal hoogstpersoonlijk toelichten welke goede dingen ze doet met de benefietopbrengst. Voor slechts € 50 pp krijg je een heerlijk verzorgde avond in de kerstambiance van de Ruwenberg. Einde rond 20.30 uur.